Yes, eller nej jag menar oooh yeess XD

Now I'm walking on sunshine, oh oh!
I'm walking on sunshine, oh oh!
I'm walking on sunshine, oh oh!
And don't it feel good!


Yes, yes, yes jag har fått lokalen(!), tydligen redan fått bekräftelsen i måndags, men på pappas mail så vi hade missat det. ÅÅÅÅÅh e så glad :D Dock är lokalen väldigt låg i tak (stackars alla långa haha) o inte världens modernaste, men vafaan det ska funka ändå :D Har bara 3 veckor kvar på mig att fixa det så jaa det blir lite stressigt men, men jag kirrar biffen (har massa gulliga vänner som erbjudit sig att hjälpa till så! :D)

Asså jaaag e såååååååååå glad just nu! :D Fixa håret imorron, C. Breezy på fredag! o sen födelsedagsfesten i februari (+att jag även fyller 18 nåra dagar senare) Happy happy happy!



Kommentarer
Postat av: sofie

åhhh taggad till tusen (; paaartyyy väntaaar!!! hih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback