tisdagsångest

Gick upp vid 10 imorse, trodde jag skulle dö för att det va så otroligt tidigt. Imorron måste jag gå upp klockan 6 eftersom jag har idrott klockan 8 på morronen. Jag tror jag kommer dö...

Jojjosarna (eller förlåt Johannorna menar jag hehe) kom till slut hit igår o vi kollade på filmerna "What happens in vegas" och "All the boys loves Mandy Lane. Första filmen va faktiskt bättre än förväntat, men precis som med alla såna andra filmer otroligt förutsägbar. Den andra däremot, hade värsta förhoppningarna om den filmen o sen visar det sig vara värsta kassa filmen.

Nu tänker jag avslöja flera händelser för den e så inte värd att se. Det börjar me att den här Mandy e opopulär o hon o hennes bästa kompis som jag inte kommer ihåg vad han heter går på ett poolparty. Bästa kompisen lyckas övertala en av de mest populära killarna att hoppa från ett tak för att imponera på Mandy o han gör det, självklart dör han. 9 månader senare så umgås inte Mandy me den här snubben längre utan istället med skolans populäraste killar o tjejer. De åker tillsammans ut till en av killarnas ranch. Under första natten de e där blir alla dödade vid olika tidpunkter av den här f.d bästa kompisen till Mandy o hela filmen slutar med att Mandy dödar först en tjej som lyckats smita ifrån f.d bästa kompisen o sen dödar hon sin f.d bästa kompis o drar iväg med ranchskötaren som inte har nån aning om vad Mandy gjort. Sjukt dålig film eftersom man aldrig får reda på varför de blir dödade :S

Idag har jag varit upp till Vby me mamsen o handlat mat, ska snart till Jojjo o plugga. Jippie, plugga wohoo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback