tegelsten is back

Middan igår med brudsen blev asmysig :) Dock så tog det tusen år innan de kom med min sizlar :S Efter att ha käkat middag, köpte vi lite choklad o drog hem till Paulina o kolla på Let´s Dance. Såg inte klart hela eftersom vi blev inbjudna till Mattias i Hby så vi började fixa till oss för att dra.

Jag känner att jag måste gå på toa så jag går in i badrummet, lägger min mobil som jag håller i handen i fickan på min nya tröjis, observera att jag aldrig brukar lägga mobilen i tröjfickorna då jag har jeans, vilket jag då hade på mig. Tar ett steg o det säger sviiiish o plopp! Jag slänger ner handen i toaletten av ren panik o fiskar upp mobilen. Tvätta handen, torka mobilen, gråta ungefär...Nej okej jag grät inte men fyfaan va surt det va! :S Så nu har jag min gamla tegelsten igen, den funkar dock ganska bra. Har suttit hela dan o försökt fixa in sms o bilder i datorn från mobilen. Den funkar fortfarande, men har ingen täckning, skärmen dör och jag antar att det inte funkar att snacka i den. Surt, surt, surt.

Gårkvällen var annars otroligt trevlig. Jag o Paulina drog till Mattias tillsammans med Lager o där var såklart Mattias då o sen Billy, Peter m.fl. Sofiiie kom oxå of course :D

Fregen den 13e kan slänga sig i väggen. Det kommer vara så chill o festen kommer bli bra. Fredagen den 30e däremot, jag tappa mobilen, fick reda på att jag fått IG på matteproven och jaa det va väl det. :(



                  I miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback