spinning

Igår kommer jag knappt ihåg vad det var för dag, men jag vet att det var tisdag, jag hade matteprov som gick åt helvete o jag pluggade matte hysteriskt inför dagens matteprov.

Idag fick mitt lag banan på idrotten för att vi vann, jag lyckades bättre på matteprov del 2 och jag har inge minne om vad som sades, vet bara att det handlade om romantik o massa me böcker. Sen åkte jag o J.F till Kungsan o mötte upp Lager o Sofie. Diskuterade en sak väldigt länge, går inte in på vad! O sen lite senare kom Jenna. Vid femtiden åkte alla, förutom J.F som åkte hemåt,  till Friskis o körde ett Spinning-pass. Trodde seriöst jag skulle dö efter första kvarten men jag återuppstod o klara hela passet :D



Det snurrar i min skalle, vart ska allt ta vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback