man kanske ska kalla dem oplanerade sovmornar

Hade världens problem att somna igår vilket slutade med att jag imorse försov mig. Vaknade 10 minuter innan jag skulle iväg hemifrån, så jag skippade första lektionen o stack sen till skolan för att gå på min andra lektion. Fick sluta tidigare från den så vi hade bara en timmes lektion. Ganska ovärt att komma egentligen.

Efter skolan åkte jag o J.F hem till henne o pluggade svenska, sen gick jag upp till Vby, mötte J.L o Sofie o sen åkte jag o Jojjo till F&S vid fridhemsplan för att fixa kort. Tog aslång tid att stå i kö där så när vi va klara va det typ snabbt rusa förbi o köpa nåt att äta för Lager was hungry o sen va det hemåt för att hjälpa mamsen med att laga mat.

Nu ska jag dra, hurry curry, ska möta J.F o Paula o ta en promenad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback