idol at K:fem

Den här dagen har känts så otroligt kort. Va uppe på K:fem o kollade på när topp-tre idolerna från Idol 08 uppträdde. Va där me J.F o Paulina o efteråt träffade vi även Lager o Madde. Vinkade även åt Carro o Madde som tagit sig hela vägen till Vby ;P Lade förresten in bilderna som vi tog me min kamera, det e 40 st varav ca 35 e på robin, illa hahaha XD

Sen efteråt så gick vi runt lite i Vby o sen åkte jag, Lager o Madde hem. Jag o Lager käka pizza o som min kväll ser ut just nu e det bara va hemma o chilla by myself :)

Juste när vi kollade på när Alice, Kevin o Robin signerade så blev ju fröken Lager inspanad av den 18-åriga flickidolen. ;) Nåt hon lär leva på ett litet tag? Aight gumman? ;P

Lite bilder från Kfem :

   fick ingen bra bild på kevin då han på den bästa ser ut som rudolf me den röda mulen haha :P
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback