Haha suckish

Hur ska jag överleva det här?

När jag tar upp mobilen ur fickan e den inte längre rosa. Den e en grå/orange tegelsten. När min lillebrorsa får sms blir jag jätteglad. För jag tror att det e jag som ett sms då vi har(hade!) samma smssignal. När jag får sms på mobilen nu håller jag seriöst på att hoppa ur brallorna, då telefonen vibrerar som en jordbävning. Vågar inte ens lyssna efter vad jag har för ringsignal, dock är min hetaste gissning, Green day, alltså inge McFly :´(
 
Men det finns ju lite positiva grejer me den iaf. Får typ plats me asmånga bilder, raderarknappen på den grå är samma som svaraknappen, hur man snabbt rensar smsinkorgen liksom :S och den kommer ju kommer aldrig gå sönder den gråa då den har värsta skyddsutrustningen. Great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback