greatalicous hörru

Gårdagen va chillnation i allra högsta hemma hos Lager. Sen lite random sådär vid typ 4-5 tiden kanske, så blir vi inbjudna till Hägerstensåsen av Joel, Patrick o gänget. Så jag o Jojjo drar dit o även om det typ bara va 4 st av de grabbarna som vanligtvis e "gänget" så va det sjukt trevligt :) Hahaha fick höra om killarnas år som hiphopare, skejtar, jaa allt möjligt de hunnit me genom åren, när de sa att de varit hiphopare hängde min haka nere vid knäna, haha jag börjar märka hur sjukt fördomsfull jag e om folk, inte bra :P

Sen vare en tjej där som hette Hanna som jag o Jojjo snackade me ganska mycket  under kvällen. Slutade me att hon skulle fixa in oss på hennes studentskiva. Får se hur det blir me det ;

dör mer för varje lite andetag, fy faan </3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Larsson för helvete, du var där jag bor och ringer inte mig?! dålig stil :( :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback