CHRIS BROWN <3

Gårdagen började med att jag vaknade, aspepp :D Skoldagen som kom sen bara flög iväg. Sen drog jag o J.F oss snabbt hemåt, lämna lite grejer, hämta lite saker o sen tog vi oss in till stan igen, käkade middag på Donken o sen drog vi till Hovet där vi började köa. Efter att vi ställt oss i kön så tog det typ 2 minuter innan den va dubbelt så lång som den varit innan :P Madde kom precis innan vi kom in o vi fick ganska bra platser faktiskt :D Satt trots allt på rad 20 så vi förväntades oss inte se så mycket :P

Sen tog det seriöst 50 år innan allt drog igång. Först körde CBs Dj (?) lite för o peppa publiken o det blev dansa o sjunga. Sen kom förband o körde ( e inte helt hundra på att jag kommer ihåg vilka det va o jag tänker inte skriva vilka jag tror det va, pinsamt om det inte va dem haha)

Efter förbandet va det tyst i säkert 20-25 minuter(!) o sen kom CHRIS! :D Asså ååååååååååh bästbäst bäst bäst! :D Hela konserten va fantastisk, With you va nog den låt som va allas högsta favorit, själv har jag dock svårt att välja en favorit :P Efter konserten va min o J.Fs röster helt döda :p Speciellt hennes haha :P Haha asså seriöst vi skrek o sjöng me genom hela konserten. Bästa konserten hittills! <3 Efter konserten så stannade jag o Jojjo kvar eftersom vi inte pallade att trängas på tuben. Gick runt lite där inne o helt plötsligt går vi förbi Danny o Mattias från EMD haha :P Sen går vi ut o väntar, står utanför stället där CBs turnebussar e o väntar, tyvärr ser vi bara hans morsa, no Chris :( Haha stalker varning jag vet! :P


Har massa bilder från gårdagen, tyvärr e alla från min kamera helt sämst, man ser knappt Chris :O  Får be om bilder från de andra två sen :)

Take you down <3

Kommentarer
Postat av: Sandy

En klasskompis till mig va oxå där men jag tror inte att ni såg henne XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback