bullshit

Det är så kul när folk man inte sett på typ 10 år (observera 10 år är mer än halva mitt liv hittills) o människorna i fråga ser precis likadana ut, möjligtvis lite längre och lite mindre knubbiga. Då börjar jag tänka men shit tänk om det e samma sak angående mig, tänk om jag ser ut precis som när jag va liten. När jag slutligen börjar tänka på annat så har jag slösat bort tio minuter o nåra extra minuter av mitt liv genom att sitta o fundera på det ens o sen skriva om det i min blogg.

Jaa det va väl allt för mig. Imorgon har jag redovisning, jag kan nästan alltihopa utantill. Hur mycket satsar vi på att jag kommer ihåg när jag står framför klassen imorron? Cirka 2-3 ord skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback