4 in tha morning

Shuue :)

Gårdagen bestod av först att jag hängde me Moa, tog en promenad o snacka. Sen gick vi till Lager o hängde där ett tag.

Later då Moa dragit hem, vi käkat middag o allt sånt så drog jag o Lager upp till Vby o mötte J.F o Jonte o handla, sen gick vi hem till J.F o kolla film o snacka. Nån timme efter det kom även Sofie o joinade oss. Dock stannade Lager o Sofie inte länge eftersom de blev bjudna på una fiesta ;) Så de stack o jag o J.F tog en promenad o sen drog vi tillbaka till henne o bara satt o chilla :) Satt uppe o snacka hela natten typ :P

Ska o träna om ett par timmar, e sjukt taggad! :) På tal om taggad e jag förövrigt sjukt taggad på att festa också, men det blir väl nästa helg eller nåt I guess. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback