tedrickare

Summering av gårkvällen/nattens tedrickande och coladrickande så e jag nog uppe i 1 liter dricka. Hade stora problem me att sova se!

Gårkvällen började med att jag pulsade i snön hem till Annapanna. Vi drack te ur koppar som säkert rymde minst en halvliter ;) kollade på nåra avsnitt av Satc och bara pratade :D Sen vid tolvtiden tog jag mig hemåt, blev mött av Lager o sen gick vi till henne o kolla på Oscarsgalan. Dock inte hela, jag höll mig vaken till 3 innan jag gick hem, helt överspeedad av alla cola och te jag druckit under kvällen. Galet. Lager den korven halvsov väl redan när vi börja kolla? haha nee kanske inte, men det blev lite tråkigt efter ett tag när jag bara fick hummanden till svar då jag snackade med henne :P

Tog lite bilder med systemkamera igår också, hehe.

    crazy dog :D

 om du missat hur man lagar te liksom :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback