Partyhattar

Igår drog jag o Fessy runt i Vby o kirrade muggar, serpentiner, servetter, ballonger, jaa you name it. Sen blev det jympapass på kvällen me Sofie o Lager.

Sov över hos Fessy efter det, vilket kanske inte va det smartaste då hon o jag låg o snackade om massa ideer o allt typ hela natten haha :P

Som tur va hade vi bara två lektioner i skolan, efter att skoldagen va slut stack jag, J.F, Carro o Madde in till stan o kollade partyoutfits för deras del o skaffade lite extra partygrejer för min del ;) Sen mötte jag o J.F upp Lager i Vby (tekniskt sett på tbanan) drog hem till J.F en sväng o sen drog jag o Lager oss hemåt.

Nu ska jag o Lager kirra musiken till festen, blir inge dj :( men härlig musik iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback