men hej gomorron :)

Detta är inte roligt längre, jag e fortfarande förkyld! Hur länge ska det hålla på? Har inte tränat på två veckor nu pågrund av det o börjar få rejäl träningsabstinens!

Gårkvällen blev helt okej mysig :) Hoppas Angelica blev glad över sina presenter ;) Hemvägen var väl dock inte det roligaste för min o Jojjos del då det tog oss typ 1,5 timme att komma hem. 4 minuter av den tiden gick åt till att åka pendel... Att åka kommunalt e inte alltid det roligaste...

Ett av kvällens största moment var väl då vi körde singstar o Madde fick sjunga låten hon gått runt o nynnat på typ hela veckan :P "My love is your love" med Whitney Houston.

Nu ere dags för mig att fixa mig iordning o städa mitt rum...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback