mahaha

Hola :D

Man kan nu se golvet i mitt rum för den som ville veta. E inte klar me städandet, men baby the room is shining just nu hoho.

Har varit en sväng upp till Vby me Lager o kollat i lite affärer, catchat upp lite om gårdagen o jaa lite så. Nu sitter jag här o klurar på vad jag ska göra ikväll. Jag o Lager ska väl hitta på nåt, vad e bara frågan =) Insåg idag hur många av mina vänner som åker/redan åkt bort nu under lovet. Aj, aj kommer bli tomt här.

Jag o Lager har förövrigt kommit på värsta braiga iden! Fest i mitt rum me alla mina vänner! haha. Vi ska lyckas genomföra detta på något vis, vet inte hur, när o hur många vi ska bjuda, men det löser sig! Pågående projekt o vi ska se till också att vi kan ha festen utan att mina föräldrar blir störda eller behöver lämna hemmet. Superseriöst, detta blir kul hehe


Nu melodifestivalen hos Lager :)


Kommentarer
Postat av: johanna

bajs <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback