larssonfoshizzle

Hejhopp jag e kung på att vända på dygnet :)

Igår va det chillerill dag me Moa o Jojjo som gällde. Först gick jag o Moa o handlade lite glass o choklad hehe  :) Sen så gick vi hem till mig me allt o Lager kom över efter ett tag o då körde vi singstar (ABBA!) o bara chillerilla. Efter jag käkat middag drog sig brudarna hemåt o vid 8-tiden kom Billy hit o chillade ett par timmar =) Sen när han dragit hem gick jag hem till Lager igen haha o drack te o cola. High on sugar.

O idag vet jag inte riktigt vad som händer, men fika me Lager senare I think :)

O juste nu till det intressanta i detta inlägg! Jag har en ny bloggish!
larssonfoshizzle.blogg.se Kommer inte ta bort den här bloggen, me tanke på att jag haft den så länge! Mucho memories. Men larssonfoshizzle e den som gäller från o me nu. Känns lite läskigt nytt men det funkar nog. Lägger in bilder på nya från när vi körde singstar igår för att starta upp lite där sen :) O den här gången ska designen vara lite mer helhjärtad ;)


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

larsson palla att din nya blogg inte funkar, och för det andra -varför har du inte besökt krogen ännu???! ! jag har iaf kommit hem nu :(



ses imorgon i schooooolish -fuck..,.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback