I´m running from you

Iiih so little time so much to do. Yes yes yes.

Redan väl känt är Sm2a på Riddish bästa klassen i skolan, även bäst på att lyckas få lektioner inställda. Men idag upptäcktes nåt nytt. Vi är nog skolans bästa klass vad gäller att springa haha. Sista lektionen på onsdagar e svenska. Hela klassen sitter o väntar på att läraren ska komma. Men hon dyker aldrig upp o när vi väntat i 20 minuter så går M o C ner o kollar om hon e där. Tydligen e hon i skolan men ingen vet vart, så vi tänker okej men då kan vi gå hem ;) Rebecca m.fl(?) ska gå ner o kolla en sak i receptionen o får i samma stund de går ut genom dörren syn på Lattu (läraren). De vänder o Rebecca kommer in genom dörren o skriker till hela klassen: Spring, hon kommer. Tror ni inte alla springer? Hahaha, måste sett fett kul ut för utomstående :P Inte för att jag vet om det va nån i närheten haha :P

Efter vår lilla rush där så åkte jag, J.F, J, C o M in till tha big city (2,5 minut med tuben typ) o kolla runt på diverse grejer inför fredag ;) Sen drog jag o J.F oss hemåt, dock hann jag inte åka hem, hem utan jag stannade kvar i Vby me Jojjo ända tills det va dags att möta min mami för att handla skor :D Blev ett par ballerinas och mina första pumps. Den ni ;) haha


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback