grymt stabilt

Gårkvällen blev en supermysig middag hemma hos Paula :D Haha hennes reaktion när hon fick sin present va ju härligast..."Nee inte en kopp till!" Hehehehe Paula kommer snart ha femtitusen koppar i olika former o färger tack vare mig o J.F moahaha :P

De intressantaste diskussionsämnena dök ju upp under kvällen :P O någonstans mellan varmrätten o efterrätten så slängde jag glass på golvet. Smidigt. Men ännu duktigare blev jag, tänkte fota under kvällen, men blev helt fast vid att testa Paulas nya kamera, så min egen glömdes bort o alla charmiga bilder e det nu Paula som har i sin kamera haha ;)

En rktigt greatalicious låt som jag hörde på Sofies bloggish för inte så länge sen :)



jag fattar att du inte fattar att jag fattar, men egentligen vet jag att du fattar alltihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback