Gallery

Hoho nu har jag lov :D

Idag efter engelskan satt jag o M kvar o väntade på A, J.F, C och L som hade psykologi. M kirrade lite bilder till cd o när resten va klara me psykologin så stack vi till Cafe 60 för att fira att vi fått sportlov (i två sekunder var jag så inne på att skriva sommarlov, men drömma kan man ju...)

Sen drog jag o Fessy till Vby o köpte Angelicas present eftersom hon har middag imorron ;) Sen va det hemåt för min del o käka o nu sitter jag här o funtar på att ta mig en kopp te. Hmmm.

O imorron blir det full rulle trots att jag e ledig : ( Men, men det blir nog bra :) På kvällen blir det även födelsedagsmiddag hos Angelica som fyllde år för nåra veckor sen :)




                                         Hehe bild som jag o Carro gjorde under Foto B kursen :) Angelica gånger 3!




O hur vet jag om jag ska tro på allt du säger?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback