Dunderförkyld

Möööh not a funny day. Förkylningen lägger sig inte o jag har spenderat ungefär 1,5 timme av min dag me att göra ett prov jag kommer få så IG på. Varför har jag hamnat inne i en ond cirkel? Gick hem efter provet, träffade på Paulina på tuben o fick då också sällskap på bussen :) min dag har sen dess sett ut ungefär såhär:
Kolla TV
Käka apelsin
Kolla TV
Hosta, snora, gråta(okej ögonen tåras stup i kvarten, men samma sak), jaa allt vad en förkylning innebär.

O det e fyra dagar kvar till min fest. Jag e lite stressad. Nej mycket stressad förresten. Ska kirra skivor, högtalare, snacks o blir frisk från förkylning. Yey Planering need.

Imorgon e jag ledig.Då ska jag städa rummet. Kanske hittar jag golvet för första gången på väldigt länge. Det blir kul.

Fett dålig bild men ungefär såhär såg sminkningen på MakeUpStore ut i torsdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback