crazy people like you

Idag fick vi tillbaka våra fekA prov. Va verkligen inställd på att jag skulle få IG. Höll på o dö av lättnad då det visade sig att jag fått G haha.

O imorron e det min födelsedag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Tagga tagga tagga :D

Har hängt hos Moa hela eftermiddan o snackat massa gossip mahahaha. Plus att jag suttit o peppat mig själv inför morrondagen hihi (jag kanske blivit galen who knows, glad e jag iaf :D)

Tänkte skriva sista dagen som barn, men kom fram till att det stämmer inte. Snart sticker jag till landet Ingenstans. Vet inte om jag verkligen vill klarar av att bli vuxen. Vilken hemsk tanke. Huhu

Här skulle en fin bild vara om det inte va så att min kamera e borta. Cp.

Quit playing games with my heart.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback