Cafe 60´

Grattis till Angelica o Evelina som båda fyller 18 idag! :D

Har haft galet skön skoldag idag. Två lektioner o sen fick vi sluta ;) Eftersom det e Angelicas födelsedag så drog vi till Cafe 60 o fikade. Supermysigt, första gången jag va där. :) 

Efter det har jag seriöst varit på resande fot hit o dit i femhundra år, men jag käkade iaf middag hemma o bakade paj med Fessy. Sen satt vi o kolla massa prylar som måste fixas hit o dit. Suttit o garvat åt verkligen så otroligt tråkiga saker, typ hon gör en grimas, jag härmar den för att hon ser så konstig ut, nästa sekund ligger båda på golvet o gråter av skratt på ett ungefär :P Illa haha

O nu har jag suttit senaste timmarna o bara chiiillat, snackat lite me Fessy på msn hahahah samt terrat lite annat folk haha :P <3

Nu ere nog dags o sova, men först lite bilder från fikan :D

  Birthday kid!
  

Jooosssii lyckades som alltid dölja sig för kameran :( O Fessy kunde inte va me på fikan :( Men men, det blir fler gånger haha


Kommentarer
Postat av: Evelina

tack :D:D

vi får ta en krogrunda någon gång när du blivit lika gammal och grå som jag haha! <3

Postat av: Jojo

Evelina:haha jaa lätt ;)

2009-02-04 @ 18:02:10
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback