Ain´t no party like my party

Igår va nog en av de stressigaste dagarna på länge. Jag o J.F seriöst sprang ifrån skolan för att hinna hem o fixa allt inför kvällen. När allt va kirrat både hemma o där o vi fixat oss så åkte jag, mamma, pappa, J.F o Sara som kommit för att få skjuts :P till Vinsta gård för att möta Jossan som kommit för tidigt. Tack till er som hjälpte till innan o ett stort tack till er som hjälpte till efteråt! J.F o Madde, jag e skyldig er massa massa tack! Vet inte vad jag skulle gjort utan er två asså! :)

Kvällen började med att vi käka tårta. När alla sitter o käkar så står Madde plötsligt i hallen (nyss suttit vid bordet) o ba: Johanna kom o kolla! Så jag går dit o där står typ alla tjejerna från klassen o sjunger ja må hon leva för mig hihi =) Sen kom de in o fick lite tårta de me ;) Sen började fler människor ramla in o jag började öppna presenterna jag fått. Älskar presenter hehe :P Fick massa fina grejer! Allt från godis, smycken till badmössa (haha den såg ut som en muffins! :P) och "maskot" :P  Kvällen blev lyckad, dessvärre med vissa missöden, men men. Har fått högre tankar om vissa, men samtidigt betydligt lägre om vissa andra. O kvällens hjälte va ju lätt Mira (undrar hur många gånger jag nämnt det nu haha) O mot slutet mot kvällen måste jag väl erkänna att jag kände mig ganska otaggad, helst hade jag stått på dansgolvet hela kvällen me alla o verkligen umgåtts med alla men som sagt va det min fest. Vilket betyder att man inte kan chilla det e att springa runt o se till så allt funkar. Tack o lov har jag J.F som verkligen ställt upp o gjort att jag kunnat få stunder att roa mig iaf. Tack gumman! 






De bilder jag har, har många fler på min nu försvunna kamera :(

Tack allihopa för alla presenter o för att ni kom! Betyder asmycket för mig! <3 Nu e det bara att tagga till inför tisdag ;D Då blir jag 18 woohoooo :D

I want you to want me. But that´s not happening. </3

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS PÅ DIG!

2009-02-14 @ 16:59:56
Postat av: Anonym

jag är fett stolt över mig själv !

jag hade en super bra kväll Lasse (you know who I am ) ;)



p.s. idag låter jag som en kille -har typ hamnat i målbrottet- hahaha

2009-02-15 @ 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback