18 år och 1 dag

Jahapp så va det roliga över. Nu e man 18 år o en dag o snart gammal som gatan. Kanske dags att börja pensionsspara? haha... Nej okej det känns faktiskt skiiiiitbra att vara 18. Tänk va mycket nytt man får/kan göra liksom :D

Igår blev det efter min lilla omorganisering att sponant bjuda in lite friends. Tyvärr hade ju typ mer än hälften läxor eller träning, men det blev iaf Sara, Erik, Awet, Jojjosarna, Paulina och Zacki som dök upp på fika =) Trevlans :D Hade asmycket fika, kladdkaka, tårta, kakor, bullar jaa you name it o jag lovar att det fanns på bordet.

Paulina o Sara som sen va de sista att gå hem drog väl nån gång mellan 10 o halv 11. Då vare hopp i säng för min del o sova! Sen upp klockan 6 imorse. Jippie. Hade massage hela första lektionen :) O slutade som alltid ett. O nu på eftermiddan har Jojjosarna varit här :) Imorron har jag en lektion o sen har jag lov! :D Paaarty Paaarty! Fast att jag inte har det blekaste om vad jag ska göra det e ju lite synd :P

Pictures from mah bday :D

 bror flippar ur? haha ;P
   Smile to the camera?

 

Födelsedagstårtan :D


Haha sockerflippkick, borde nog sova snart hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback