toarulle XD

Hihi fett härlig dag idag. Gick till skolan idag o fyfaan vad jag garvat XD Satt seriöst o grät av skratt på hemvägen. Hade förresten en riktigt givande diskussion på engelskan( har de senaste veckorna suttit i grupper i haft disskusioner leda av nån annan) Vi satt o snacka om Donken o det e första gången jag varit me om att alla verkligen haft en åsikt på direkten haha.

Såg min lilla TT idag också =)

Dagens citat går till Jossan XD : Ey (resten kommer jag dock intye ihåg, det va ey som va det roliga XD)

Ikväll blire middag i Vällingehus o sen filmkväll me some people hos J.F Myspys :)

Nu ska jag packa ihop mitt pick o pack o dra till Lager snart =)

hejdå rörigt inlägg pysspyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback