tick tick

Det är lite som tick tick boom(!) när jag lutar mitt huvud framåt just nu. Nån som förstår känslan? De tror att jag kanske har bihåleinflammation så jag ska till "akuten" ikväll. Jippie. Låter nästan värre än vad det är. Biiihåååleeinflammation.  

O vissa låtar måste man lägga sig på rygg o lyssna på. Det funkar inte annars. Bara ligga där o stirra upp i taket o lyssna. Kommer ihåg för nåt år sen då Karrobarro sa att man tvunget måste lägga sig ner o lyssna på en låt som jag tror MCR sjöng. Då garvade jag bara åt henne, men hon hade ju faktiskt rätt, vissa låtar måste man göra det med för att få rätta feelingen :P O jaa jag vet inte riktigt varför jag svamlar om det här nu men jag e sjukling o vi kan säga att det e därför.

Igår var förresten första gången på aslänge som jag drack varm choklad. Jag, J.L o Moa satt hemma hos Moa o bara klunkade i oss ur stora koppar. Mumsigt :)

Drip, drop, drip, drop, drop it.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Stackare, min mamma brukar ha sånt där & hon får jätteont i huvudet då.

Choklad!!! dräggel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback