Rollercoaster

Så härligt att få dansa idag. Så härligt me känslan att bara få fokusera på dansen o verkligen inte tänka på något annat. What a feeling ;) Jag o J.F träffade på våra två klasskompisar Matilda o Yayya, iförsig e det något vi kommer göra varje söndag men iaf :P

Sen drog vi hemåt o det blev chillination hemma hos mig me Jojjosarna. men nu har brudarna dragit hem o jag har käkat middag. Ska nu dra mig in i duschen o sen blire Bennys me J.L. :)


                                      

Låten vi kör jazzfunken till  :)



- Its Real Funny How
The Thing You Use To Run To
Becomes The Thing That Haunts You

Kommentarer
Postat av: Sandy

(svar på de du skrev på min blogg) Klart jag kollade men jag orkade inte ändra bilden XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback