Pratar du me mig?

Igår blev det som sagt Vällingehus o filmkväll :) Först wok med Jojjosarna, sen handla vi lite o sen hem till J.F där Sofie först kom o sen resten, alltså  Paulina, Erik, Awet, Zacki och Jakob. Jag o Paulina stack upp en gång till o köpte "lite" godis också =) Såg på filmerna Dumpad och Dude, where´s my car. Haha typ nästan alla somnade till nån gång under tiden vi såg filmerna, jag va en av dem som va duktig o höll mig vaken ;P Runt 3 blev det helt plötsligt full rulle o alla drog sig hemåt. Sen att vissa fick gå åt helt fel håll först för att fröken lokalsinne trodde sig bo i Råcksta men iaf XD Aja grymt mysig kväll iaf ;)

Haha "middagscitat" 
Jag går bakom Jojjosarna påväg ner för trappan o börjar säga nåt till J.F, men hon tror att jag snackar me Lager.
Jag: Men hörru du, Fessa, Fissy, Fessy eller vad du nu kallas.
J.F:
(vänder sig om o kollar på mig o säger med värsta Pumba-rösten) Pratar du med mig?

Haha fyfaan vad jag garva XD Asså det lät precis som Pumba när hon sa det. Jag låg typ på golvet o grät tillsammans me J.F. XD Min humor e nog ganska tråkig tror jag XD Som under filmen Dude, where´s my car när det e en grupp människor som dyrkar nån snubbe som heter Zoltan. Haha XD

Enda bilderna från igår (nästan)
 
J.F leker gangsta? O de andra två? XD Sötisar

O juste. GRATTIS Jenna på födelsedan! :D

Nej nu ska jag va lite duktig. Får se var resten av dagen försvinner :) Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha omedvetet gangstaahhhh

2008-09-28 @ 11:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback