mynt, lite blod o jävla mycket salt

Hallå i stugan :D


Min gårkväll blev väldigt spontan känner jag. Åkte me Lager o Sofie till Jakan (vinka åt Mira i Spånga :P) o träffade Arses :) och hans kompisar Lukas, Jocke, Jimmy, Klara och hmm sista tjejen kommer jag inte ihåg va hon hette :S Lukas o Jocke satt o körde den här myntleken där man skjuter myntet på förlorarens knogar. Jocke förlora hela tiden typ o fick stoppa knogarna i både salt och tabasco. Fyfaaaan. Aja förutom att sitta o se Jocke plåga sig så in i helvete så var det väl en helt okej kväll. Drog dock hem ganska tidigt.

På vägen hem från Spånga träffade jag o Lager på WN. Tycker så jävla synd om honom. Han har förstört sig själv som faan : (

Lager sov över hos mig o idag har jag varit på dans me J.F =) Nu blire plugga snart som gäller. YEEY


Kommentarer
Postat av: evelina

wiiie jakan <3

ring nästa gång va :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback