måndagmornar

Var otroligt pigg imorse efter att typ inte sovit alls inatt... (VARNING LAGER, läs inte detta, jag vet att du e känslig för sånt snack :P <3)Jordens undergång, jaa man förstår att jag börjar tänka när jorden tydligen ska gå under på onsdag, vilken jävla bullshit. Visst att de startar den där acce-vet-ej-hur-det-stavas-grejen som kommer skicka runt partiklar i ljusets hastighet eller nåt o skapa svarta hål. E de helt pantade eller? O ursäkta men jag har inte tid me jordens undergång just nu, have mucho to do-o. Så sorry det får vänta. Mitt i veckan liksom också? Jag har foto på onsdagar! O jaa nu vet jag inte vad jag babblar om längre, strunt i det jorden kommer inte gå under. Inte än iaf.

Va som sagt värsta pigg imorse. Jag o Jojjo åkte väldigt tidigt i jämförelse me vad vi brukar XD Vi fick sällskap av Paula :) Sen satt vi i Slussen ett tag me Carro de M innan vi åkte till skolan. Så vi kom ganska precis ändå, men som vanligt va våran historialärare försenad så lektionen blev lite kortare ;) Sen vare skolfoto. O gissa var jag fick stå? Översta raden som alltid...O nästan längst ut också. Fast det kanske e bra för då lägger ingen märke till en om man ser helt miffad ut XD

L is for Loser...


foto taget av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback