kaffekoppen

Först vill jag bara skriva GRATTIS MADDE!! :) Sådärja

Hade fett skön skoldag idag. Filosofi o sen fick vi sluta :D Såg Adam Tensta på perrongen vid Mariatorget oxå, nära att jag missa honom först :O Jag, Jojjo, Carro, Lovisa o såklart födelsedagsbarnet Madde stack o fika på ett fik i Gamla Stan eftersom vi slutade så tidigt. De va mysigt =) Längtar verkligen tills jag fyller år. :P E iförsig nästa år men hallå då fyller jag ju liksom 18 :D Holy makaroni. Då väntar värsta festen säger jag bara ;)

På tuben hem sen träffade jag o Jojjo på Veronika :D Det va längesen :P Satt o snacka me henne o fick höra lite skvaller om va hon gjort på senaste tiden :P

Nu ska jag ta mig nåt o äta tror jag, sen om typ 1,5 timme e det dags för dans ;)

  

1:Carro o Jojjo leker turister haha :P
2: Födelsedagsbarnet
3: Fikasällskapet ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback