Improvisera

Haha jag o J.F testade på Modern Nutida Dans idag. Riktigt big fail på den. När lektionen startade så började vi me nån slags improvisationgrej. Alla sprang runt o flängde me armarna. Själv garvade jag mest eftersom jag verkligen kände att det här e inte min stil av dans XD Sen efteråt efter att ha sprungit runt o fixat o trixat samt träffat på Markus från vår klass så lyckades vi fixa så att vi får dansa Jazzfunk nästa vecka istället. Lite mer likt hiphop så det blir nog bättre XD


Nu ska jag fortsätta me matten. Har skolfoto imorron o vettefaan va jag ska ha på mig, dagens i-landsproblem höhö

Skulle inte tacka nej...

fotograf:Johanna F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den bilden har jag tagit ! (:

2008-09-09 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback