fåglarna på grenen

Jag hör hur mina grannar sitter o sjunger barnsånger just nu. De e en hel jävla kör XD o de stackars fåglarna bara fortsätter ramla ner. Tack gode gud att jag har egen musik att lyssna på :P

Idag har det varit allmänt chillination. Jag somna vid tio igår :O På en fredag, vilket inte e likt mig, men jag va så otroligt trött att jag trodde jag skulle dö. När jag vakna vid tio idag va jag däremot inte lika trött :P Städa mitt rum o sen följde jag me Lager till Vby eftersom hon hade lite prylar att fixa. :) Sola o sen vare hemåt igen. Nu sitter jag här o väntar på att Paula ska komma, funderar även på var hela min dag har försvunnit :O Jaja. Får se om vi ser på matchen som börjar nu eller om det blir film. Hade helt missat att det va VM-kval, det e inte likt mig :O


                                                                             Saknar sommaren <3

Kommentarer
Postat av: moa

men se där är ju jag, när är den där tagen .. ? haha :P

Postat av: Jojo

moa: No idea, nån gång i somras :P

2008-09-08 @ 22:51:48
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback