blåbärspaj utan blåbär

Jag börjar bli löjligt glömsk XD Som igår när jag o J.F e påväg ifrån henne till Paula så hör jag hur nåt piper. Jag börjar säga men shit tänk om det e en bomb. Sen efter ett tag så bara nej men tänk om jag varit så dum o lagt ner min hemtelefon i väskan. Går o skämtar om att telefonen ligger i väskan. Tror ni inte att den jävla telefonen ligger i väskan när jag kommer fram eller?! XD

Va fett mysig middag hemma hos Paula igår ;) Fast jag tycker lite synd om Gabbis boyfriend Josef eftersom han va enda killen där o det hände flera gånger att vi drog igång värsta tjejsnacken :P

Innan vi va på middag hos Paula så va jag o Jojjosarna o fika i Vby samt handlade lite inför kvällen också. Haha när jag o J.L står i kassan inne på coop så står jag me famnen full av typ 6 liter läsk. Jojjo står lite frånvarande o tänker o helt plötsligt så säger hon att hon e törstig. Jag ba hmm undra varför? Inte för att du står o kollar på all läsk jag håller i?

Blåbärspajen utan blåbär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback