Baaam!

Min helg har varit lik alla andra helger. Chillerill :P I fredags så träffade jag Sara. Vi tog långpromenad o snackade ikapp oss om den senaste tiden :D Sen gick jag hem o la mig hyfsat tidigt, eftersom min förkylning tar död på mig :S O igår va jag o handla me mi mami. Fick en ny jacka hehe. Fast inga skor :( Varenda par skor jag testa fick det att se ut som jag lånat mina dojor av Aladdin. Illa :( Sen åkte jagh hemåt, pluggade me Jojjo, tog en promenad me Paula o Jojjo o sen swosh stress upp till Vby där det blev bio me Jojjosarna, Jenna o Sofie. Det blev Patrik 1,5. Haha den va skitbra :) Sen sov J.L över här. Hahah hon dissa sin bigga säng för en liten extrasäng XD

Juste jag o Jojjo såg i fredags(?) en liten kille som frivilligt sprang in i en lykstolpe. XD Kul att vissa gör det frivilligt iaf XD

Nu ska jag sticka till J.F. Vi ska kolla på VMA hos henne ikväll =) O imorron så blire fiesta. E fett taggad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback