Troja o Akilles

Jag o Moa hade verkligen noll inspiration igår XD så vi åkte till Jakan o fikade. Vet att jag fikar 24/7, det e riktigt illa :P När vi kom hem så skulle Moa iväg så istället mötte jag Lager o vi åkte me bussen upp till Vby. Träffade på Moa igen på bussen :P och Cia :) Uppe i Vby satt jag o Lager i Vällingehus o chilla :) Sen åkte vi hem igen o jag käka middag.

Efter det hörde Paulina av sig o vi bestämde för att samla ihop ett gäng o ha filmkväll hos henne, så hon o jag drog ner till Spånga o hyrde film samt köpte lite gott ;) Hemma hos henne fick vi vänta i femhundra år eftersom Awet o Zacki va de enda som va duktiga nog att passa tiden :P När Erik, J.F, Emil o Emils kompis kommit satte vi igång filmen. Lager missa början eftersom hon va såååå seg :P Vi såg Troja,  jag e typ den enda som inte sett den innan. :P Brad Pitt i den filmen som Akilles. Enda gången jag sett Brad Pitt vara snygg XD

Drog oss hemåt nån gång vid 2-3. Jag va fett pigg så jag o Lager följde me J.F, Zacki och Awet. Jag o Jojjosarna gick upp en stund till J.F o jag o Lager käkade injära(stavning?) hihi fett gott :D

Somna i min sköna säng runt 4 o idag har jag inte gjort ett skit. Ska kolla film nu o sen plugga lite.




                                                                          

Foto by: J.F

Saknar sommaren...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback