tillfälligt ur funktion

Asså jag pallar inte mer. Jag stressar galet mycket. Alla saker som jag pluggar in ramlar ut så fort jag stängt boken. Det e ordkaos i mitt huvud nu :( O värre lär det väl bli. Min hjärna har inte kapacitet till allt detta. Min hjärna e för tillfället ur funktion. Fungerar icke. Jag vill ha lov o det får jag imorron(!) Men då måste jag plugga #%!&#%!!!!

Just nu vill jag:
* Springa, hoppa, dansa tills jag spricker
* Vara lite spontan
* Träffa mina kompisar
* Kolla på alla filmerna jag o mami hyrde idag
* Va ute i det fina vädret
* Fota i det fina vädret
* Skratta (haha har inte skrattat tillräckligt idag :P)

Det jag istället gör är:
*pluggar historia o engelska
*Känner huvudvärken som bara växer o växer. Snart döper jag den till Kurt
*Bloggar trots att jag inte har tiden.
*Planerar in hur jag ska plugga under lovet för att hinna göra roliga saker också
* Funderar på hur min framtid som arbetslös kommer vara med tanke på att det lär va där jag slutar med min otroliga motivation för kunskap just nu XD
*Gråter(okej där ljög jag, men jag skulle kunnat om jag varit lite tröttare för jag ser bara min tid försvinna just nu, illa, illa)
*Skapar mig ångest över att jag snart blir 18(ångesten kom ungefär för 18 ord sen...passande.....) hej till ännu meeeer ansvar.

Nu ska jag plugga som om ingen listat ut det... O kanske käka lite glass... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback