surpriiiiise

Igår hade vi överraskningsfest för Jojjo.F. =) Hon blev jätteglad. Fast det va stunder då vi nästan blev busted där asså XD Som först i torsdags då vi träffade på Lager o Sofie o båda två håller på att försäga sig. Fast Sofie var duktig o lyckades stoppa sig själv precis, det gjorde däremot inte Lager . Hon frågar mig vilka som kommer, jag ba ehe till vad Jojjo? Vad snackar du om typ? Sen igår när jag, Vera o Paulina va o handlade inför kvällen så går Jojjo förbi!!! Det va kubba, kubba, kubba som gällde. Men det blev lyckat till slut som sagt ;)

Kvällen va fett mysig iaf. Kördes singstar för full rulle, kortspel och bara allmänt chillnation :) Vid klockan typ halv 5 så la jag mig o sov i min sköna säng, då efter att ha jagat ut alla förutom Jossan, Olivia o Gabbi ur mitt hus :P  Jag o Gabbi  va gulliga o följde me J.F till dörren =)

O nu sitter jag här, har typ inte gjort nåt alls idag, förutom att garva åt Olivias Balloonhands  XD


Har lyssnat på kent-låten Gabbi o Jakob sjöng för mig igår också. Svårt att avgöra vem som sjöng bäst asså... XD

O juste glömde berätta, igår så ska jag gå o leta efter nåt. När jag sitter där o letar så kommer Jojjo upp bakom mig och.....BAAM! Har jag tårta all over my face. Men jag fick min hämnd hehe. Sen fortsatte tårtkriget mellan J.F och Erik istället. haha

                                              
The Birthday kid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback