stelt

Asså abooo detta har inte varit den bästa av dagar men en bra dag ändå =)

Mördardag i skolan idag (matte B och Sh säger allt!) Efter det drog vi oss hemåt o jag o J.F mötte upp J.L i Vby på en pluggfika i Vby. Medans vi väntade på henne träffa vi på Oskar.E som vi inte sett på år o dar :) Trevlans ;)

När Lager kom blev det Pallas för ovanlighetens skull. Sen bar det hemåt mot nya pluggdestinationer för min o Lagers del. Lagers hus. Blev ingen dans idag o jag har ångest över ungefär allting. Missat dansen. Inte gjort klart engelskan, inte fått in all historia i mitt huvud och inte gjort alla femhundrafemti tal i matten. O då har jag ändå kääääämpat! Fast på slutet då Malin kom så flippade det ut XD


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback