soppa som i sås

Asså shiit vad glad jag är över att skoldagen tog slut idag, trodde att den aldrig skulle göra det först :S Hade svenskaprov idag o det gick rent ut sagt skit. Mp2as svenskalärare ser förövrigt ut som en ekorre XD Trodde de överdrev först men icke hahaha XD

O jag måste säga att både historialäraren och samhällsläraren skrämmer mig ibland. På historian började läraren jubla över att han kunde mitt namn, jippie på det liksom? O läraren i samhälle. Jaa var ska jag börja?

O vår samhällslektion va fett seriös sen också.... Oj oj oj vad seriöst asså. Land och stad var det vi ville göra. Det Joelle ville var att skälla ut oss för att vi inte tog disskusionen vi skulle ha seriöst. Men hur ska man kunna göra det då man inte får hålla me nån annan och inte heller säga att man inte håller me nån o förklara varför. Nån som fattar logiken i det?

Efter la escuela så följde jag o Jojjo me Jossan till Åhlens City o sen bar det hemåt. Nu har jag chillat hela eftermiddan o ska snart käka thaimat för att senare dra till J.F på tjejkväll med henne, Lager o Sofie.

I början av veckan satt jag o lyssnade på Kent-låtar, idag lyssnade jag på E.M.D. Finner inga ord för det men jag e definitivt förvirrad XD

Kommentarer
Postat av: Josefine

Och jag som nästan blev lite stolt över dig..skärpning.

2008-10-11 @ 16:22:16
Postat av: Jojo

Josefine: Hahahahhaa XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback