Smärta!!!!! aaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjj

Jag e hemma. Jag e halvt död. Jag har haft ont i armarna, benen o röven hela dan. Men jag tror jag fortfarande har en god chans att överleva dagen. Yey  ;)

Hade orienteringsdag today. Ändå borta i Kärrtorp :S Det gick ganska bra i början. nånstans mellan 3an o 4an tappade alla bort sig o vi sprang väl runt där ungefär 20 pers i samlad trupp för att hitta till 4an. Sen mellan 8an o 9an så tappade jag o Jojjo bort oss. Gick i cirklar och det började regna. MYCKET. Kom tillbaka fett sent. Då vare bara iväg till skolan. Vi käkade lunchen på tuben o sen stack vi direkt in i fotoateljen där vi fick fota frukt. Gled runt i mina strumpor i korridoren oxå. Härligt tidsfördriv sådär på onsdagseftermiddagarna :)

Efter alla dessa tusen timmarna åkte jag, Jojjo o Jossan hem. Nu sitter jag här o pluggar naturkunskap. Jag vill bara lägga mig ner o sooooooova. Men sånt har jag inte tid med idag. Försöker printa in hur kolets kretslopp går runt. Skulle funka om jag kom ihåg det....



Saker jag aldrig kommer förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback