Shoooooobreeee

Tror ni inte att det e typ 15 ord av fem miljoner som kommer på vårat engelskaprov. Usch usch. Provet gick förövrigt fett sämst. Fast jag hade varm choklad me mig så det lindrar ångesten lite höhö. Sen att jag typ "krocka" me Anna o va påväg att välta ut allt, men jag rädda den ifrån mig själv eller vad man ska säga i sista stund :D

Påvägen hem så satt vi o snackade om provet. Jojjo började snacka om bare och fick så mycket bar me i det att jag inte hängde me överhuvudtaget :O Sen när vi åkte förbi Blackeberg så får vi se Sofie, Lager o Cia hoppa på i andra vagnen. Jag o Jojjo reser på oss o kubbar till andra vagnen. När jag precis kommit ut genom dörrarna så e jag millimeter ifrån att krocka med en tjej som också springer XD Fast vi klara det ganska snyggt om vi säger så o jag hann in i andra vagnen till de andra XD
 
Nu ere svenska som gäller. E feeett taggad

Har smittat ner min blogg med massa snack om plugg känns det som. Hoppas den blir frisk snart! :P

Juste tog en prommis med Moa igår jöö, snacka om att man missat vissa detaljer här ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback