p-p-p-paaain

Jag har fortfarande galet ont i låren. Men jag e ledig imorron så det plåstrar om smärtan litegranna :D

Idag vare chillerill dag. Åkte buss tillsammans me Moa upp till Vby där vi träffade Jojjo o Paula också. :)
I skolan vare först naturkunskapprov :S sen engelska som gick ganska chill. Först disskusion o sen så satt jag o Madde i ett eget litet rum o pluggade till en cd-rom! Sååå duktiga vi va... :P

På vägen hem träffade jag o J.F på Sofie o Lager i Vby. :) Otippat XD Så jag o Lager tog sällskap på bussen hem.

Nu ska jag chilla galet o inte göra en enda läxa ikväll. Fast ta en promenad me Sara först =)


                                                                   
And some people fight,
And some people fall,
Others pretend,
They don't care at all,
If you wanna fight,
I'll stand right beside you,
The day that you fall,
I'll be right behind you,
To pick up the pieces,
If you don't believe me,
Then just look into my eyes,
Cause the heart never lies







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback