o i slutet blev allt kaos o alla dog- Hamlet finito

Jag läste hela Hamlet igår. Jag e fett imponerad över mig själv. Hehe. Fast alla bara dör i slutet. Aj aj aj

Idag har varit en fredag a la ettan nästan. Fast i ettan hade vi roligare lektioner, idag har vi bara haft teoretiska lektioner vilket är lite of pain in the ass. Men dagen har haft sina ljusa stunder också. Cocktailmingel på engelskan, träffade både Angelina Jolie och Ted Gärdestad m.fl :P Va fett kul hahaha ;) Pannkakor o Jojjos missförstånd då Jossan berätta om Hamlet för Cecilia. XD

O ikväll, då vet jag inte vad som händer, ser ut att bli en chillkväll hos Fessie. :) Imorron ska jag till Skärholmen me Carro, Lovisa o Fessie. Ska shoppa wiiiiiiiiiie :D Madde följer kanske också me =)

Nu ere dags för Idol (som alla tjatat gaaaaalet mycket om idag) me mami, morfar o mormor. Min mormor o morfar e så gulliga för de somnar typ hela tiden när de kollar på tv. Först slumrar den ena till o vaknar till sen igen ett kort tag efter, sen ere nästas tur o sen håller de på sådär om vartannat hela tiden XD Så söta haha :)


you won´t believe it... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback