måndag

Igårkväll va jag hos Lager, ovanligt va :O Jenna va också där, har inte sett henne på 500 år så det va trevlans :D När Jenna gått hem tog jag o Lager värsta långa promenaden. Kändes verkligen som om klockan typ va 8 på kvällen eller nåt då vi gick, trots att den närmade sig elva. Efter prommisen gick jag hem o sov hehe. Vaknade först klockan 7 idag av att mamma och pappa snackade. Hör mamma fråga pappa om han vet om jag kom hem igår. Haha jag kunde asså varit halvvägs till Mexico nu om jag velat :P De två brukar ha otroligt mycket koll på mig var jag sticker om kvällarna, men tydligen inte alltid om jag kommer hem verkar det som :P Somna iaf om o drömde fett konstiga drömmar :S

Aja ska iaf fixa till mig nu o sticka över till Moa sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback