jordgubb o champagne

Haha våran gårkväll, gav oss hääärligt mycket äventyr asså OJ OJ OJ. :P
Först så följde jag o Lager me J.F och handlade middag. På hemvägen träffade vi på Awet o Zacki ;) Snacka lite me dem o fortsatte sen hemåt igen. Kvällen startade på riktigt (haha) med att jag o Lager va hemma hos henne. Kollade lite halvt på matchen, lyssnade till värsta danssmusiken o spelade fyra i rad. Ere fest så ere! hihi. Sen kom J.F o vi gick ner till Lagers rum o hitta på väärsta dansen ;) Kommer att dansas på varenda fest framöver asså XD Så fort den e klar och finputsad haha. När Sofie kom senare så fick hon också en plats i vår fina dans.

När vi dansat vår grymma dans så gick vi ut på en promenad, åkte lite kundvagn o gick "vilse", jag kunde vägen hela tiden I promise. Bilder kommer senare =) När vi kommit hem till Lager blev det kladdkaksbak sådär mitt i natten och efter att ha keeeekat kladdkakan gick jag o J.F hem hit o sov.

Vaknade upp av väckarklockan imorse o sen bar det av till dansen. Wiiiie :D Svängde förbi Gabbi både innan och efter på hennes jobb i Vby. Fick gratis te hemvägen av henne ;) Jordgubb o champagne smak :) Jag o J.F köpte varsin chokladpralin i samma smak också hehe.

Nu sitter jag här i min ensamhet o pluggar. Har gjort det heeela kvällen typ :( me lite avbrott för One tree Hill och Gossip Girl. Lager va här ett tag också o kollade på när jag pluggade(rolig syssla XD) samt la in bilderna från igår :P

Jag va lyckligt ovetande, sen kom filosofin, nu vet jag snart ingenting förutom att jag vet väldigt lite om saker jag trodde jag visste mycket om. Jag har ont i huvudet :( Puss på filosofi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback