Jag kan inte se för jag blundar

Höstlov verkar i år utesluta själva ordet lov. Jag har plugg planerat fyra veckor framåt. Det e jaa.... Stort för mig XD

Den här dagen har innehållit:

*friskis o svettis på idrotten. Ehe döööd.
* En svenskalektion som bara försvann när man kommit in i klassrummet
* Ett grymt dåligt resultat på Nk-provet
* En fotolektion som kändes otroligt opepp.
* Småbusiga jag o Carro som...vi kan säga så här piggade upp Jossan lite hehe :P
*Fastnat på varenda låt nån annan sjungit idag.

En av låtarna som fastna på hjärnan efter att en hel kör av dansare gått förbi o sjungit på den :P Fick lite sällskap av Carro i mitt nynnande sen :D dock kunde hon låten bättre haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback