jag har slutat att räkna

Jag har så många engelskaglosor att jag slutat räkna hur många de är. Jag har så många sidor kvar i Hamlet/Mockingbird att jag inte orkar räkna ens hur många. Jag ligger så mycket efter i matten att jag seriöst gett efter. Räknar min egen takt istället. Svenskan och Sh ska vi inte ens tala om. Officiellt jag har gett upp. Väntar på att jag imorron vaknar upp med paniken över att jag inte gjort ett skit... Så ere alltid XD

Har känt mig såååå seg hela dagen idag. Skolan tar död på mig :( Efter skolan så köpte jag o Jojjo varsin Hamlet, drog hem till mig o pluggade engelska o sen stack vi iväg till min dans där jag mest satt bredvid o kolla på. Känner mig fortfarande hängig o går fortfarande runt o hostar o har ont i halsen. Bästa sättet e väl att vila för att bli frisk på riktigt för nu har jag varit förkyld aslänge, men när skulle jag hinna det?

Gillar förresten J.Fs kreativa ideer idag haha ;P

O sweetie, du vet att jag alltid finns där för dig när det behövs : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback