finding neverland

Har varit hela kvällen hos Lager. :) Vi bestämde oss för en filmkväll, en riktig tjejkväll me kladdkaka som tillbehör (eller jaa kladdkakan hade de andra inte fått smaka för de hade aldrig hunnit dit i tid haha :P). Men folket dök aldrig upp på grund av bussarnas härliga tider, m.m så det blev bara jag, Lager o hennes mamma som bänkade oss framför filmen Finding Neverland. Den e så söt!

Vi pallade inte riktigt kolla på en till film efter den o gick ner till hennes rum istället. Jag hittade en skolpoliskappa i hallen som jag satte på mig o helt plötsligt fick vi värsta megaiden o börja klä ut oss hahaha XD Får se om jag vågar lägga upp nån av bilderna här sen XD

När vi tröttnat på att klä ut oss så gick jag den 20 sekunder långa vägen hem (på den tiden hinner jag stänga grinden också hehe) o nu sitter jag här :D

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback