filosofiska måndagar

Idag som alltid sådär påvägen satt jag o Jossan o filosoferade. Vi brukar vanligtvis ha me oss Jojjo på våra filosofiska hemfärder från skolan på måndagar, men inte idag för idag va hon sjuker :( När Jossan klivit av så satt jag där o funtade för mig själv. Kom o tänka på en sak. Jag har otroligt fina kompisar som alltid ställer upp för mig i vått o torrt o muntrar upp mig i de bästa och värsta stunderna. Men hur mycket gör jag egentligen för dem? Vänskap handlar om att ge o ta ( o mycket mer också såklart) Tänk om jag bara e en sån som tar i tron att jag faktiskt ger o tar. Hmm....

Nu ska jag strax upp till Vby igen. Ska ta en fika o plugga me Lager =) Sen ska jag o mami hämta min sko. :)

Sitter o lyssnar på Gavin Decraws låt Chariot. Har inte hört den på säkert ett halvår. När jag satte mig vid datorn började jag helt plötsligt sjunga på den. Efter ett halvår... Scary :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback